luni, 8 decembrie 2008

cine sunt eu

M am nascut in Slobozia-judetul Ialomita,la data de 19 iunie 1971,si am locuit acolo pina in anul 2006,traind in Slobozia o perioada de 35 de ani din viata,si in prezent locuiesc in Calarasi,impreuna cu parintii mei,si sunt singur la parinti.Pina in anul 2006 in Slobozia am urmat scolile generale nr.6 si nr.2,liceul industrial nr.2 de constructii din oras,si 2 mari servicii,unde mi am facut vechimea pe cartea de munca:1990-1998-B.J.A.T.M.Slobozia,si 2002-2006-Avicola Slobozia.Am fost casatorit in perioada 1996-2006,iar despre acea casnicie nu am scris nici in jurnalele mele,si nici in urmatoarele rinduri nu voi mai scrie.
Am 1,65 m. inaltime,65 de kg.,ochi albastri par saten.Culorile mele preferate sint rosu-albastru-roz.Echipa mea de fotbal la care tin este Universitatea Craiova,dar mai tin si cu Steaua.Din numele de fete care imi plac foarte mult,sint:Monica,Cristina,Elena,Mariana,Nicoleta,Mihaela,Luminita(acest nume imi place cu mult inainte de a o cunoaste pe Luminita din jurnalele mele) si Camelia(acest nume imi place cu mult inainte de a o cunoaste pe Camelia din jurnalele mele).Din nume de baieti imi plac:Cristi,Dan,George.
In perioada 1990-1998 cit am lucrat la B.J.A.T.M.,eu am lucrat ca muncitor necalificat,mai precis manipulant,unde la acea intreprindere am lucrat la 2 gestiuni:1.-legator de sarcina la podul rulant,unde incarcam diverse masini cu fel de fel de fiare(bare,corniere,etc.); 2.-manipulant la gestiunea obiecte sanitare,unde incarcam diferite masini cu obiecte sanitare,dar si cu cutii de gresie,faianta,cit si sobe de teracota.Fiind muncitor necalificat,in momentul in care veneau in baza vagoane sa le descarcam,chiar daca vagoanele erau pentru alte gestiuni,toti muncitorii necalificati erau chemati la acele vagoane,unde erau chemati pina chiar si cei care manevrau translatoarele,dar si cei de la atelierul mecanic,sau altii care nu aveau ce face.
In prezent,de ani buni B.J.A.T.M. este desfiintata.
In perioada 2002-2006 cit am lucrat la Avicola Slobozia,eu am lucrat acolo tot ca muncitor necalificat,insa acolo am lucrat la echipa de depopulare,unde noi eram trimisi la diferite ferme din judet sa incarcam masini cu pui sau gaini,unde noi cei de la echipa de depopulare trebuia sa ducem 4 pui intr o mina,4 pui in cealalta mina,pui pe care ii prindeau din hala femeile din fermele respective,pentru ca numai femei se ocupau cu asa ceva cind era vorba de incarcat masini.Noi,cei de la echipa de depopulare duceam cei 8 pui la masina,care acolo ii preluau alti colegi din echipa noastra,care puneau acei pui in lazi din plastic.Programul il incepeam de la ora 3-3,30 dimineata,si se termina odata cind terminam si noi norma de masini de pui,depinde de cite masini trebuia sa incarcam in ziua respectiva,in afara de duminica,unde programul aveam sa il incheiem chiar si la ora 18-foarte foarte rar,dar sa terminam programul si masinile de descarcat chiar si la ora 8 dimineata.
Din anul 2006 nu mai lucrez acolo,pentru faptul ca am fost dispoinibilizat pe nedrept in luna februarie 2006,mai ales ca eram si in concediul medical,datorita unor probleme de sanatate foarte grave,astfel incit,pentru nedreptatea care m i s a acordat,m am judecat in tribunal cu S.C.AVICOLA S.A. SLOBOZIA,unde in luna mai 2006 am cistigat procesul cu acestia pentru nedreptatea care mi au acordat o lasindu ma pe drumuri.
In luna noiembrie 2006 am vindut apartamentul de la Slobozia,unde m am mutat la parintii mei la curte in Calarasi,unde in prezent lucrez la Politia Comunitara din Calarasi-agent de paza in diferite obiective de interes din oras din Calarasi.
Sint la facultatea de stiinte juridice-drept administrativ-anul II la Spiru Haret,in oras in Calarasi-invatamint la distanta.
Mi a placut foarte mult muzica disco,si de asemenea imi place si in prezent,unde preferintele mele muzicale sint diverse,adica ascult foarte mult formatia T.A.T.U.,formatia Class,Metallica,Nightwish,Within Temptation,cit si alte trupe de muzica din tara si din lume,cit si diversi interpreti de muzica usoara romaneasca si straina.
Nu imi plac bauturile alcoolice,nu imi plac scandalurile,sau sa vad pe cineva cum se cearta.Nu am avut probleme cu legea,pentru ca nu sint o persoana violenta sau care sa instige la violenta,si nu ma ocup de alte smecherii precum tilharii,inselaciuni sau hotii,ci sint un om foarte retras,unde aceste lucruri se pot verifica si in Slobozia si in Calarasi ca nu m am ocupat de asa ceva.
Nu imi place minciuna,si nu imi place sa imi bat joc de cineva anume.
In afara de fotbal,imi place foarte mult hockey,handbal si volei.La televizor ma uit in majoritate la stiri,cit si diverse programe de divertisment-distractive.Imi plac foarte mult dulcirile si sucurile acidulate,iar ca mincare prefer foarte mult mincarea gatita,fiind aici fara pretentii.Imi place foarte mult natura,plantele si animalele.Din plante imi plac foarte mult cactusii de orice fel,nuferii,si plantele care se intilnesc pe crestele muntilor,cit si muscatele.La animale,aici imi impart toate genurile si diversele categorii de animale,impartite in :pasari,pesti,mamifere,reptile,insecte.La pasari cel mai mult m am ocupat de ordinul Passeriformelor,mai exact spus am studiat foarte bine sticletele,scatiul si florintele,mai putin cinteza si botgrosul,si in foarte mica masura restul celorlalte specii de pasari.Din pesti imi plac foarte mult pestii oceanici,iar din pestii de la noi imi place stiuca,crapul si somnul.Ca mamifere mi a placut foarte mult cerbul carpatin si caprioara,ursul brun,vulpea,mistretul-animale intilmitr la noi,apoi foarte mult mamiferele polare,dar si elefantul,girafa,puma.Din reptile serpii nu prea mi au placut in afara de vipera cu corn si crotalul,si toate felurile de sopirle intilnite in Romania.Din onsecte mi au placut numai fluturi,gindaci si libelule.Din categoria plante si animale mai imi plac:caini,pisici,apoi:vidra,foca,jderul,rasul,toate felurile de legume si fructe,plantele de decor,si apreciez foarte mult si imi plac foarte mult florile din glastra.Din bauturi alcoolice nu prefer nici macar bere,ci prefer doar bauturi racoritoare acidulate,plus apa minerala.Nu suport sa vad bauturi alcoolice,fiind asadar impotriva alcoolistilor.De fumat fumez,insa mai rar.Im plac foarte mult masinile,in special vehiculele lungi(T.I.R.),si din masini mai imi place Aro,Dacia,Skoda,Lada.Ma sperii foarte tare si devin foarte socat in timp ce se produce si cel mai mic cutremur de pamint.Din jocuri foarte mult imi place sa joc biliard,sah si table.Am o memorie foarte bine pusa la punct,in sensul ca sint genul de om care nu uit nici cele mai mici probleme.Imi place foarte mult sa citesc romane de dragoste si de aventura,si imi place foarte mult sa scriu si sa citesc de asemenea si alte intimplari si evenimente petrecute de a lungul timpului,adica din ceea ce s a intimplat cu adevarat.Mi a placut foarte mult si geografia Romaniei la scoala,dar si geografia planetelor.Turismul imi place foarte mult,iar zonele din tara care mi au placut foarte mult au fost Valea Prahovei,Valea Oltului,o parte din Moldova,Delta Dunarii,mai exact spu si in ansamblu,mi au placut muntii,unde de mic copil,inca de la virsta de 3 ani mi a placut foarte mult muntele.Din fenomene paranormale nu prea cred in asa ceva,insa in planete cred foarte mult.Credinta mea este crestin-ortodoxa.Imi plac foarte mult sa aud glume,unde mi au placut foarte mult de : Doru Octavian Dumitru,Nae Lazarescu~Vasile Murariu,Vacanta Mare,Grupul Voua,Divertis,dar si de Mr.Bean si Benny Hill.Mi au placut foarte mult filmele romanesti,desene animate,iar ca eroi principali am ales doar pe Stan si Bran,Tarzan,iar din desenele animate mi a placut foarte mult:Bugs Bunny,Silvester~Tweety,Nils Holgerson,Heidi,Sandy Belle,Fred si Barney,Mickey Mouse(Pluto,Donald,etc.).Din filmele documentare mi au placut documentarele despre calamitati,cit si documentarele cu accidente de vapoare si accidente de tren.Imi plac foarte mult filmele horror si alte filme de comedie,care in afara de Stan si Bran cit si de Tarzan,mai imi plac:Louis de Funes,Piedone,Fernandel.Imi place foarte mult sa ascult muzica la un sonor foarte tare.Nu ascult muzica populara ca nu imi place,iar manelele nici atit.Nu imi place sa frecventez baruri si restaurante,iar singura discoteca in care am fost citeva zile bune la rind,am fost la discoteca din Soveja in anul 1988,si nu imi plac jocurile de noroc.Ca echipe de fotbal din strainatate,tin cu:Borusia Dortmund,Dinamo Kiev,TSKA Sofia,F.C.Barcelona,Ajax Amsterdam,Honved Budapesta,F.C.Porto.Imi plac tari ca:Korea,China,Japonia,Mongolia,Vietnam,Africa de Sud,Congo,Senegal,Indonezia,Afghanistan,Cuba,Bolivia,Franta,Elvetia,Norvegia,Olanda,Italia,Ungaria si toata fosta U.R.S.S.

Niciun comentariu: