luni, 8 decembrie 2008

caut colegi si prieteni

ROG SA MA AJUTATI:CAUT IN MOD STRICT PERSONAL:-SIMO MARIANA din localitatea Urziceni-judetul Ialomita-colega de clasa la liceul industrial nr.2(sau liceul de constructii)din Slobozia-judetul Ialomita,care a fost colega de clasa cu mine intre anii 1988-1990 in clasele XI-XII E la profil instalatii sanitare-diriginte Dan Dragomir-promotia 1990;-STOICESCU MIHAI din Bucuresti-prieten in timpul satisfacerii stagiului militar,unde in perioada august-noiembrie 1991 a fost impreuna cu mine la unitatea militara 01782 din Bucsani-judetul Giurgiu unde am participat la construirea drumului de la unitatea militara pina la sosea,el fiind trimis de la unitatea lui din Heresti la cea din Bucsani.Localitatii Bucsani i se spune acum "Malu Spart".MIHAI a terminat armata in ianuarei 1992;-SERBAN FLORIN din Dor Marunt-judetul Calarasi unde ne am intilnit in aceeasi unitate din Bucsani in perioada august-noiembrie 1991,ca apoi sa ne intilnim la unitatea militara 01798 din Boranesti(Urziceni)judetul Ialomita,si sa raminem impreuna pina la liberare in 18 mai 1992;-BARTOS IMRE din... Gheorgheni(nu sint sigur daca din Covasna ori Harghita)unde ne am intilnit in aceeasi unitate din Bucsani in perioada august-noiembrie 1991,ca apoi sa mergem amindoi impreuna prin transfer la unitatea militara din Boranesti,si sa raminem impreuna pina la liberare in 18 mai 1992;-Licsandroaie George Gabriel din Brasov,care a locuit in Slobozia-judetul Ialomita la bloc 43 scara E,etaj 3 si s a mutat in Brasov in 1988 sau 1989;-MUNTEANU VASILICA,care in prezent este stiuta in Suceava-colega de clasa in clasele I-III la scoala generala nr.6 din Slobozia-judetul Ialomita,unde am avut o ca invatatoare pe doamna Seicaru Mioara,in clasele I E,II E si III E;-SARZEA SORIN din Braila-judetul Braila,care a fost venit la unitatea militara 01798 din Boranesti in ianuarie 1992,si am stat cu el pina la liberarea mea in mai 1992,el fiind ciclul 1 iar eu fiind ciclul 2.-BOANTA GEORGETA,ZAGAN NICOLETA-colege in clasele I-II-III E la scoala generala nr.6 din Slobozia la aceeasi invatatoare Seicaru Mioara,in perioada anilor 1978-1981.VA ROG PERSONAL DACA AVETI INFORMATII DESPRE ACESTE PERSOANE,VA ROG SA MA CONTACTATI PERSONAL LA adresa de mail cristi_ro_2007@yahoo.com. MULTUMESC.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Buna Cristi!
Numele meu Cornelia Draghici si eu am terminat liceul ind. nr. 2 ( nu stiu daca se mai numeste asa acum) in anul 1988; si eu incercam sa aflu cate ceva despre fostii mei colegi, profesori si am dat de blogul .
Eu locuiesc in Bucuresti , acum 4ani am trecut prin Slobozia.
Sper sa mai comunicam si...., succes .