luni, 19 octombrie 2009

prietenii si colegii mei


























in imaginile alaturate,sint prezentati in poze urmatorii,in ordine de sus in jos:tiu toni,foarte bun prieten in 1990,din drobeta turnu severin,mare nume in jurnalele mele;nistor anca,prietena pe mes-craiova;anisoara manz,prietena pe mes-satu mare;costache adriana,prietena pe mes,verisoara cu fratii chelbea-constanta;cotofana margareta,colega din primul an de scoala generala la scoala generala nr.6 din slobozia,prietena pe mes-turcia;popovici mircea sorin,bun coleg si prieten din 2007 la politia comunitara din calarasi-prieten pe mes-calarasi;mitran anisoara,colega in clasele IX-X la liceul de constructii din slobozia;ristea veronica ... ;lili,prietena pe mes-calarasi;lucica iris,buna prietena pe mes-bistrita nasaud;cristina leon,prietena pe mes-calarasi;gabriela roman,prietena pe mes-satu mare;gabriela nistor,prietena pe mes-ploiesti;eniko,buna prietena pe mes-tg mures;elena aniela,buna prietena pe mes-botosani;cristina lihat,buna prietena pe mes-timisoara;damu viorel,coleg in primul an de scoala generala la scoala generala nr.6 din slobozia-prieten pe mes-suceava;vlad nedelcu,coleg in primul an de scoala generala la scoala generala nr.6 din slobozia;nica mihai,coleg la avicola slobozia la echipa de depopulare;bacanu mihaela,personaj principal in jurnalele mele-fundata,jud.ialomita;ionel stoica,prieten la blocul 30 din slobozia;mihai claudiu,personaj principal in jurnalele mele;dumitru alexandru(buga),coleg la avicola slobozia la echipa de depopulare;iosif marian,coleg din primul an de scoala generala la scoala generala nr.6 din slobozia,prieten pe mes-slobozia;cojocaru marian,prieten in anii 2000 unde mergeam impreuna sa prindem pasari salbatice.
anii copilariei,anii de scoala generala,anii de liceu,armata si serviciul au constituit elementele de baza ale prietenilor si colegilor meide la gradinita nr.2 la scoala generala nr.6,de la scoala generala nr.2 la liceul de constructii,si de la b.j.a.t.m la avicola din Slobozia si politia comunitara din Calarasi vor reprezenta in urmatoarele rinduri subiectul intitulat"prietenii si colegii mei"mai pe scurt de la Oprea Gigi din Slobozia la Popovici Mircea Sorin din Calarasi intre anii 1976-2007,cit si cei mai buni prieteni intilniti pe internet la messenger intre anii 2007-2008.Oprea Gigi face parte din perioada 1976-2006 la Slobozia,unde intra restul celorlalti prieteni si colegi de scoala si de servici sau alti prieteni si colegi,iar Popovici Mircea Sorin face parte din perioada anilor 2007-2008,unde aici intra doar colegii si prietenii de la politia comunitara din Calarasi si cei de pe messenger. Cei mai importanti ani de scoala generala au fost in perioada 1978-1981,la scoala generala nr.6 din Slobozia.colegii pe care i am avut in acea perioada si la acea scoala au fost: Oprea Gigi,Caldararu Cami,Munteanu Dania,Munteanu Vasilica,Udrea Catalin,Mihalcea Cornelia,Florea Mihaela,Vlad Nedelcu,Ghita Nicolae,Nastase Lucian,Lazar Marius,Damu Viorel,Zagan Nicoleta,Boanta Georgeta,Iordache Georgeta,Balan Aurel Vali,Neagu Costel,Petre Cristian,Bucurica Bogdan,Bucurica Catalin,Genuchi Vasile,Iosif Marian,Iosif Nicu,Vasilescu Iulian si Tudor cu inca unul George(care nu le mai stiu numele de familie).Oprea Gigi,care il cunosteam si era prieteni inca de la gradinita nr.2 din Slobozia,avea sa devina atunci si colegul meu de clasa cit si colegul meu de banca.in acea perioada de 3 clase la scoala generala nr.6 o aveam invatatoare pe doamna Seicaru Mioara,iar litera clasei care am invatat a fost litera E(clasa a-I-a E,a-II-a E,a-III-a E).din toti acesti colegi de clasa cei mai importanti au fost in afara lui Oprea Gigi urmatorii:Caldararu Cami,Munteanu Dania,Udrea Catalin si Munteanu Vasilica.dupa ce ne am mutat de la blocul in care am locuit pina in 1981,adica blocul B 5,ne am mutat tot in Slobozia la blocul 43,unde am stat acolo pina in toamna anului 2006,si odata cu mutatia a trebuit sa ma mut si de la scoala nr.6 si sa ajung la scoala nr.2.din primii colegi de clasa aveam sa ma intilnesc doar ca simpli colegi de scoala la scoala nr.2 doar cu Udrea Catalin si Lazar Marian,iar la liceu i am avut din nou colegi de clasa si de banca pe Vlad Nedelcu si Ghita Nicolae,iar ca coleg de liceu doar Udrea Catalin.scoala general nr.6 avea sa se incheie atunci odata cu mutatia la blocul 43,si sa incep sa invat la o alta scoala generala,scoala generala nr.2,o scoala cu mari probleme incepind imediat din clasa a -IV-a,unde a tinut pina in clasa a VIII-a.din colegii de scoala generala nr.2 au fost:Ion Florian,Ion Daniela,Voicila Cristina,Sandu Marius,Meszaros Violeta,Ciobanu Marius,Constantin Norocel,Mihai Maria Carmen,Gheorghe Daniela,Gheorghe Magdalena,Manole Viorica,Marin Mirela,Oprea Victor,Ariton Mihaela,Ariton Gabriela,Mocanu Nicolae,Mocanu Iulian,Barbu Adrian,Cerbureanu Florin,Stoian Eduart,Sofronescu Alina.Nu am avut probleme cu acesti colegi de clasa cit am avut probleme cu invatatoarea Botezatu Sofia,care,de la note de 9 si de 10 care veneam de la scoala nr.6,ajungeam la aceasta invatatoare la note de 5 si de 6,fapt pentru care aceste note aveam sa le continui si in urmatorii ani de gimnaziu,in clasele V-VIII.din toti acesti colegi de scoala generala,cei mai importanti au fost Sandu Marius si Ion Florian. Anii de liceu i am inceput in anul 1986 si i am terminat in anul 1990 in acelas liceu de constructii din slobozia,dar cu alt profil si alt colegi anume:1.clasele IX-X la profilul constructii intre anii 1986-1988;2.clasele XI-XII la profilul instalatii sanitare intre anii 1988-1990.in clasele IX-X a, avut colegi pe :Vlad Nedelcu si Ghita Nicolae(de la scoala nr.6),apoi:Mitran Anisoara,Meirosu Lenuta,Ion Dumitru,Godea Bogdan,Nicolae Elena,Dragan Georgeta,Draghici Florentina,Chitu Mircea,Nicolae Catalin,Maciuca Alexandru,Iftode Florin,Campeanu Ionel,Doicescu Cezar,Pislaru Dorin,Codarcea Alexandrina,Sarbu Vasile,Matei Adela,Gheorghe Daniela,Morosanu Vasilica,iar cei mai importanti dintre acestia au fost Ghita Nicolae si Vlad Nedelcu si in mica parte Mitran Anisoara.clasele XI-XII(cei mai frumosi ani de liceu),am avut colegi pe: Drajneanu Costel,Simo Mariana din Urziceni,Lancea Angelica,Ene Nicoleta,Dusa Cristina,Dumitru Daniela,Ceganeanu Fanel din Fetesti,Toma Dragos,Costache Tache,Gabor Nicolae,Chitu Mircea,Ion Dumitru,Bosnigeanu Iulian,Neda Petrica,Tinta Mitel,Suciu Elena,Stanciu Costel,Dobrinescu Victor,Iacob Petre,Danciu Iuliana,Mocanu Ioana,Stroe Liliana,Achim Monica,Calcan Marius si Moisescu Ion.din toti acestia,cei mai importanti au fost Drajneanu Costel si Simo Mariana.in clasele IX-X am avut pe diriginte pe profesorul Radu George,iar in clasele Xi-XII pe profesorul Dan Dragomir.Dupa terminarea anilor de liceu in iunie 1990,a urmat ca dupa 3 luni de zile sa intru la servici,unde aveam sa ma angajez ca muncitor la b.j.a.t.m. slobozia,acolo unde aveam sa le cunosc pe Bratu Ligia si Popa Mariana.dupa 8 luni de servici,urma ca in luna mai pe data de 23 mai 1991 sa incep armata la u.m.02197 din Fundulea,unde cel mai de seama prieten a fost Marin Nicolae,care era din Slobozia;a urmat ca sa ma mute la u.m.1782 din Bucsani,unde aici aveam sa cunosc si sa imi fac alti 3 prieteni de aur:Serban Florin,Stoicescu Mihai si Bartos Imre.Serban Florin era din comuna Dor Marunt,Stoicescu Mihai din Bucuresti si Brtos Imre din Harghita.Cu Stoicescu Mihai aveam sa ramin din august pina in decembrie 1991 ca el se libera in ianuarie 1992,iar cu Serban Florin si cu Bartos Imre aveam sa ramin din august 1991 pina la liberare in 18 mai 1992.Dupa terminarea armatei si revenind la viata in civilie,incep sa apara si prietenii mei,printre acestia numarindu se si colegul meu de banca si de clasa in clasele V-VIII Ion Florian,si colega de clasa si de banca de la liceul de constructii din clasa a-IX-a pe nume Mitran Anisoara. Inca din clasa a VIII-a incepeam sa imi fac o serie de prietene,care au fost incluse in perioada anilor 1986-1991 in capitolul anterior,astfel incit aici se mai numara si:Burlan Liliana Luminita,Culda Camelia,B.Ramona,Rosu Mioara,Nicolae Angela,Hogescu Elena si Caraiman Valentina.Au urmat din 1992 pina in 1994 Chirila Madalina,Bairam Marcela si Ristea Vena,referitor la prietene.In anii 2006-2008 cele mai principale prietene au fost Nicolae Elena din Andrasesti,Kegyes Julia,Lucarino Anca,Elena Aniela,Cristina Lihat,Laura Hreniuc,Cristina Gretel,Cristina Leon,Cristina Telu,Iris Lucica,Luminita Lube,Nistor Gabriela,Manz Anisoara,Mariana Tudorache,G Corina,Ioana Bybynuta,Carmen Coto,Oana Diana Pop,Grecu Vasilica,Pilif Marzo,care,in afara de prima trecuta aici,restul acestor prietene le cunosc de pe messenger,unde binenteles discutam pe mes diferite probleme.In anul 2007 au intrat ca buni prieteni si colegi de servici la politia comunitara Popovici Mircea Sorin si Dumitru Daniel din Calarasi. Intre anii 2002-2005,pe cind lucram la Avicola Slobozia in echipa de depopulare,cel mai bun prieten a fost Buga sau Iordache Alexandru cit si Rosu Florin,care a fost coleg cu mine si la gradinita nr.2,si la scoala nr.2,dar nu cum a fost Oprea Gigi. Cit am locuit la blocul B 5 prima data dupa ce m am nascut in 1971 si pina ce m am mutat la blocul 43 in 1981,in afara prietenilor si colegilor de clasa de la scoala nr.6 si de la gradinita,am avut prieteni deosebiti printre care cel mai important a fost Zaharia Costel care a stat la blocul de peste strada al blocului B 5.In bloc am avut baieti si fete deosebiti,printre care se numara Tecariu Nicu,Suh Gabriel,Suh Cristina,Suh Coca,Tecariu Mirela.Udrea Catalin,Mihalcea Cornelia,Vasilescu Iulian si Vlad Nedelcu-care au fost colegii mei in primii ani de scoala generala,acestia toti la un loc stateau in preajma blocului meu.Tot in preajma blocului meu era si scoala generala nr.6,cit si binenteles gradinita nr.2 din Slobozia.Cu cei de la blocul B 5 nu aveam asa tangenta prea mare mai ales pentru faptul ca eram prea mic. La gradinita nr.2,in afara de Oprea Gigi vorbeam foarte mult si imi placea tare mult si tineam tare mult la o fata mai ales la acea virsta,o fata pe nume Carligea Nicoleta,care dupa ce eu am inceput primul an de scoala ea mai avea un an la gradinita,iar dupa ce a inceput si ea scoala nu m a mai recunoscut. A urmat ca in anul 1981 sa plec de la blocul B 5 si sa ma mut la blocul 43 unde acolo aveam sa imi fac alti si alti prieteni.La blocul 43 cei mai de seama au fost:Bacanu Mihaela,Licsandroaie George Gabriel si Mihai Claudiu care au stat la mine la scara E a blocului,apoi la scara D au fost:Dragnescu Dan,Gheorghe Ludovic,Gheorghe Dobrin,Pricop Mihai,Stan Eugen si Stan Orian;la scara C a blocului au fost:Tascu George si Tascu Stelian cit si Sandu Zamfir;la scara B a blocului a fost doar Stefanescu Laura iar la scara A doar Belcin Nicolae si in mica masura Covrig Ionel.In imprejurimile blocului 43 s a aflat Burdulea Catalin si Porumb Marius de la blocul 30;la blocul 35 Iordache Alexandru,iar la blocul B2 Mihailescu Banica si Busila Laurentiu.In anul 1982,mai exact in anul 1983,infiintam o echipa de fotbal a blocului nostru,inde era alcatuita din baietii de la mine de la scara,de la scara fratilor Gheorghe si de la scara fratilor Tascu.Terenul de fotbal se afla intre scarile C si D ale blocului nostru.Asadar,echipa era formata din(in afara de mine):Mihai Claudiu,fratele acestuia de la Ploiesti(eu eram Cristi I el era Cristi II),Licsandroaie Gabi,fratii Chelbea Iulian si Sorin,fratii Gheorghe Ludovic si Dobrin,Dragnescu Dan,Pricop Mihai,Stan Eugen,Stan Orian,fratii Tascu George si Stelica,Raducanu Dan,Sandu Zamfir si nu in ultimul rind Victor Eugen Popa cit si Bogdan Bucur din Bucuresti.Din toti acestia scrisi aici jucam cite 6 sau 7 jucatori sau chiar 4 asta in cazul in care unul din noi lipsea ca ori era la scoala plecat ori era in alta parte.In poarta au stat Mihai Claudiu,Vicor Eugen Popa si binenteles eu,si ne schimbam locurile in aceleasi jocuri(spre exemplu eu eram schimbat din poarta si trecut ori ca fundas ori ca atacant).Primul meci de fotbal cu o alta echipa a altui bloc avea sa se joace in vara anului 1984,in spatele blocului scarii noastre E,unde jucam cu echipa de fotbal a blocului 30 pentru prima oara.Atunci stiu ca am cistigat in fata blocului 30 cu scorul de 7-4,unde am dat si eu un gol blocului 30 desi eram portar.Atunci evoluau fratele lui Claudiu de la Ploiesti-Mihai Cristian,Tascu George,Dan Craia,Dragnescu Dan,Bogdan Bucur de la Bucuresti,Sandu Zamfir si Chelbea Sorin plus Mihai Claudiu,binenteles cu anumite schimbari cind nu mai putea juca unul din noi.In 1985 Oprea Gigi vine impreuna cu echipa de fotbal a Pietii numita Rechinul 48,unde jucam pe terenul mare din fata scarilor C si D a blocului nostru,unde batem cu 2 la1.Sustinem din nou pe terenul mare de fotbal meciuri cu blocul 30,unde cistigam cu 3-1,cu 8-6 si 4-0 in fata acestora,in 1984.Dupa aparitia lui Rondoleanu Costel,echipa intra in proces de destramare,si se anuleaza prezenta mea,a lui Claudiu,Sandu Zamfir,Tascu George,Tascu Stelian,Raducanu Dan,Vicor Eugen Popa,Licsandroaie George Gabriel,Bogdan Bucur,a fratilor Stan Eugen si Orian,Raducanu Dan si Dan Craia,si echipa ramine in 4 insi,care fratii Gheorghe Ludovic si Dobrin nu o sa mai joace nici ei si nici Dragnescu Dan,astfel incit acesta isi aduce diversi baieti sa isi formeze o alta echipa,echipa care nu o sa tina.Pentru acest lucru,Burdulea Catalin ma primeste in echipa de fotbal a blocului 30,unde evoluez o perioada de timp buna mai ales ca atacant.Acesta a fost fotbalul in echipa blocului meu,echipa care se refacea dupa plecarea lui Rondoleanu Costel in 1987,si care a mers pina in anul 1991. In urmatoarele rinduri ma voi ocupa pe scurt despre prietenii mei care am scris despre ei in "Jurnal V",jurnal inceput in 27 decembrie 2000,si terminat in 11 februarie 2001: 1.MIHAI CLAUDIU:Dupa furtul clasorului Abria in 1983,Mihai Claudiu ramine "problema".astfel ca in luna septembrie 1986 ma duc cu el la gradina la el la casele care erau odata linga bloc,invitindu ma la o tigara mentolata Ateneu si ma invata sa trag in piept,aratindu mi el cum se proceda;la inceputul anului 1987 pe cind eram in fata blocului cu el si cu Mardare,Claudiu nu ma atentioneaza ca vine tata in timp ce eu fumam o tigara Bucegi,luind de la tata bataie;in 2 mai 1988 Claudiu ma cheama la el in casa in bucatarie la el si imi pune mintea la bautura ajungind acasa beat mort,dupa ce imi daduse"amestecatura"de coniac,vin,tuica,visinata si vodca!Tot el ma invita in 9 august 1990 pe malul riului Ialomita sa imi arate cum isi bate joc de Luminita in fata mea,punundu i si pe Tascu Stelian si Chelbea Iulian sa faca acelas lucru;pe 1 aprilie 1991,pe cind eram in parcul mic cu Valentina,el a incercat sa ma traga pe sfoara zicind in fata Valentinei de Luminita si Camelia si daca mai beau;m am luptat cu el sufleteste pentru Luminita,iar dupa moartea ei inainte sa plec in armata,de pe 19 mai pina pe 23 mai 1991 nu l am mai vazut.In prezent este casatorit cu o fata din Perieti si are o fetita,si tot in prezent este cel mai bun prieten care a lasat in urma lui cele mai tragice amintiri si aventuri,si chiar daca a facut ce a facut,este cel mai bun prieten din bloc,intrecindu i cu mult pe fratii Tascu! 2.LICSANDROAIE GEORGE GABRIEL a ramas la fel,dupa Claudiu,urmatorul bun prieten,care din 1989 s a mutat la Brasov lasind in urma multe amintiri in perioada 1981-1985. 3.BACANU MIHAELA,a venit de foarte multe ori la mine in casa si cind era si cind era mama in 1992 in toamna;o singura data ne am sarutat in fata blocului in'93.Ea imi dadea telefoane si si venea la mine acasa si ascultam si dansam amindoi muzica anilor'80-'90.Mihaela este casatorita in comuna Fundata-judetul Ialomita si are un copil.Tatal ei a murit in 1997. 4.GHEORGHE LUDOVIC a ramas la fel ca si Dan Dragnescu un foarte bun prieten si dupa 1986,unde mi a completat in oracol,m a chemat sa ascult muzica de foarte multe ori,si in prezent locuieste in Amara.Fratele sau, 5.GHEORGHE DOBRIN a completat si acesta in oracol scriind o mare prostie la intrebarea"ce profesie aveti"la oracolul din 1986,unde am uitat sa spun ca si cu acesti 2 frati am facut schimburi de timbre.Grupa sanguina la amindoi: A B IV. 2 figuri care isi dadeau cu alifie chinezeasca de cap pe ochi si pe birna nasului,unde le veneau lacrimi in ochi.Ce facea un frate,facea si celalalt! 6.DRAGNESCU DAN sau Dan Dragnescu a fost un tip foarte respectuos cu mine unde ma chema de foarte multe ori la el in casa si imi dadea sa citesc numai romane politiste,si venea si el sa asculte muzica la Ludovic si Dobrin,iar in anul 1990 cind se apucase de fumat,Dan se ferea de mine!A trait pina nu demult in Slobozia cu Stefanescu Laura,care locuia la scara B a blocului nostru. 7.PRICOP MIHAI,care am facut cu el foarte multe schimburi de timbre,facind parte si din lotul echipei de fotbal din anul 1987. 8.STAN ORIAN intra pina in anul 1985 impreuna cu fratele sai Stan Eugen,pentru ca de fiecare data cind ma duceam acasa la Ludovic si Dobrin,asa ma duceam si la ei in casa,unde stateau in aceeasi scara cu Ludovic,Dobrin,Dan si Pricop.Stan Orian si Stan Eugen au facut parte si au jucat in echipa de fotbal a blocului nostru in 1984! 9. TASCU STELIAN,care precum am mai spus si in prima parte ca a fost de la inceput in fata mea cu diferite probleme la suturile strimbe cu mingea la poarta,a urmat sa mearga si el in cercetarile cu pasarile in 1990,in seara zile de 9 august 1990 pe malul riului Ialomita si a batut joc de Luminita si a batut o,apoi in 1991 a fost un bun prieten pe cind eram cu chioampa de Vali. 10.TASCU GEORGE nu a facut ca fratele sau Stelica!Am fost cu el in multe zile si locuri de cercetare a pasarilor salbatice,cu el am inceput pe 10 martie 1990"Operatiunea Delta Dunarii";fugea de la scoala sa mearga dupa mine dupa pasari,si mi a completat in oracol binenteles cu scrisul meu ca la el nu se intelegea scrisul.Cind eram cu Luminita,George ne distra pe amindoi;a venit la mine la spital in ianuarie 1991,iar in septembrie 1992 fiind la o nunta,George sufera un grav accident cazind din lift in gol de la etajul 5 la unul din blocurile de la Constanta unde a fost el atunci la acea nunta,ca apoi sa nu il mai vad pe afara avind picioarele rupte,ca in data de 8 IANUARIE 1996 George moare la virsta de 21 de ani,unde binenteles m am dus la inmormintare! 11.STEFANESCU LAURA,o fata destul de simpatica unde mi a completat in oracolul din 1987 si care cu mine a vorbit foarte frumos,mai ales cind ma duceam la scoala si ma vedea trecind prin spatele blocului in toamna si iarna anului 1986!In prezent Laura traieste cu Dragnescu Dan(in anul 2000). 12.IORDACHE ALEXANDRU,foarte bun prieten in 1987,mi a imprumtat foarte multe carti si romane de dragoste;am intrat la el in casa nu de putine ori,si apucase sa si o faca prietena chiar si pe Luminita in 1987 cit eram cu ea certati! 13.OPREA GIGI,este ocupantul primului loc in perioada 1976-1985 si 1986-2001.Oprea Gigi,cel mai bun prieten din viata incepind de la gradinita sau caminul nr.2,apoi in clasa si in banca la scoala generala nr.6;vizitele scurte la el acasa in timp ce eram in anii de liceu,urmind ca mai tirziu,in 3 noiembrie 1992 sa ne intilnim din nou,ca pe 4 noiembrie 1992 sa vina la mine acasa imbracat in costum de politai si cu o sticla de vin,dar si cu o caseta audio cu Sandra.Acesta a fost doar pe scurt Oprea Gigi. 14.VLAD NEDELCU,coleg de clasa in clasele I-III la scoala generala nr.6,si coleg de clasa la liceul de constructii in clasele IX-X,am stat cu el in banca la liceu.Cind se supara pe mine,nu ma mai baga in seama,ca in toamna anului 1992 pe cind era militar,sa dau de el in Calarasi imbracat militar,dar am fost si la el acasa unde mi a dat caste audio cu muzica disco sa inregistrez.La liberarea lui m a chemat la el acasa,si in prezent este un bun prieten ca la inceput. 15.GHITA NICOLAE,unde am fost cu el si cu Vlad la scoala nr.6 din Slobozia,cit si la liceul de constructii.In septembrie 1986,in primul trimestru al clasei a IX a,Ghita ma invita atit pe mine cit si pe Vlad la Slobozia Noua la el acasa,unde imi cumpara "Almanahul ostirii"1986.Ajuns la Slobozia Noua,Ghita imi da un teanc mare de timbre apoi niste vin rosu si mie si luiVlad,ca mai tirziu,fiind puti ametiti,mergem toti trei tot in aceeasi zi la pescuit la iezerul din Slobozia Noua,unde dam la peste,iar eu dadeam la peste fara momeala,deci cu cirligul gol in apa;in prezent Ghita continua sa ramina un bun prieten. 16.PETRE CRISTIAN,coleg de clasa la scoala generala nr.6,ca mai tirziu,prin 1990,fiind mutat la Calarasi,ajung la el acasa,fac niste schimburi de timbre filatelice,ajunge si la noi acasa pe Rahova in Calarasi,si tot la el acasa imi da definitiv in 1990 "Atlas botanic"care il am si in prezent,si tot in prezent este casatorit. 17.UDREA CATALIN care este inaintea lui Ghita Nicolae,Catalin a fost la fel un un foarte bun si prieten la scoala nr.6,dupa care ne am intilnit apoi in clasele V-VIII la scoala nr.2;venea la mine acasa in 1988 jucind sah si table,vorbeam cu el diferite bancuri,m am dus si la el acasa unde a locuit si la blocul B 2,in bloc cu Camelia,unde el statea la etajul3,iar Camelia la etajul 4,iar la Catalin acasa ascultam muzica,mi a dat carti cu povestiri vinatoresti,mi a dat cartea "Valea Frumoasei",apoi in 1985 sau in 1986 mi a dat 2 gantere pentru culturism,apoi mai tirziu,in toamna lui 1993 ma invita la nunta la el unde binenteles am fost. 18.LANCEA ANGELICA si 19.SIMO MARIANA,cele 2 fete care s au impacat foarte bine in clasa cit si cu mine la liceul de constructii in clasele XI-XII,unde in clasa a XII a le am ajutat pe amindoua atit la teze unde copiau dupa mine,cit si la lucrari de control,iar cind le scoteau la tabla se uitau la mine ca sa le arat la tabla cum se rezolva anumite exercitii la matematica,dar si ele cind ma scotea pe mine la tabla faceau acelas lucru.Cu Simo Mariana m am intilnit cu ea ultima oara in vara anului 1996,unde in Urziceni vindea suc la dozator linga gara. 20.COSTACHE TACHE si 21.NEDA PETRICA,alti bun colegi de clasa in clasele XI-XII,unde in noaptea de 19 spre 20 iulie 1989 am fugit impreuna cu ei de la muncile agricole de la Bordusani.Tot amindoi au ajuns si la mine la spital impreuna cu Toma Dragos in 1990 cind am fost internat si operat la ochi,veneau si imi aratau temele ca sa nu pierd materia. 22.DANCIU IULIANA,colega de clasa la liceul de constructii in clasele XI-XII,unde la limba rusa ne am descurcat cel mai bine amindoi.In aprilie 1994 am ajuns cu taxiul pina in comuna Stejaru-jud.Ialomita,unde am cautat o pe Iuliana la ea acasa si am reusit sa o gasesc,unde la ea la poarta am discutat daca vrea sa fim prieteni,a aparut si sora ei Monica,insa Iuliana nu era hotarita daca sau nu sa fim prieteni,astfel incit dupa o perioada scurta de timp ma intilnesc cu Iuliana in oras in Slobozia unde nu imi spune ca este de acord cu decizia mea,ca dupa alte citeva zile sa ma sune la telefon pe fix si sa imi spuna ca a gasit pe cineva din Bucuresti. 23.DRAJNEANU COSTEL,cel mai bun prieten din clasa in clasele XI-XII care a stat si cu mine in banca,ne ajutam unul pe altul la materii;a venit de foarte multe ori la mine,eu m am dus la fel de foarte multe ori la el acasa;la teze si la lucrari de control ne am impartit amindoi copiutele. 24.ION FLORIAN,cel mai bun prieten in clasa a VIII a,iar din anul 1992 ma am cu el din ce in ce mai bine,si incepe sa vina la mine acasa cu zeci si zeci de casete audio cit si casete video,am jucat cu el sah si table,am fost la el acasa de N ori;am vrut sa construiesc cu el un joc cu bile cu senzori. 25.CULDA ADRIAN este fratele Cameliei,care s a afirmat in momentele de cumpana cind ma certam cu Camelia,unde cu ajutorul lui m am impacat de milte ori cu ea. 26.ZAHARIA COSTEL este al doilea prieten bun din copilarie dupa Oprea Gigi,unde a stat linga mine linga bloc,pe cind locuiam prima data la Blocul B 5. 27.APOSTOL VALENTIN a venit la majoratul meu din 17 iunie 1989 la Calarasi,si l am avut coleg de servici la Avicola Slobozia. 28.TINTA VERONICA din Buzau care mi a completat in oracolul din 1988 in anul 1990,completind in oracolul meu pe care i l lasasem in 23 ianuarie 1990,inainte sa ma internez in spital. 29.BRATU ELENA a stat la Calarasi la noi in curte cu chirie din 1986 pina in 1990,unde m am inteles foarte bine cu ea,unde in fiecare seara o asteptam la poarta curtii dupa ce venea de la fabrica de confectii din Calarasi;am fost de citeva ori bune cu ea si in oras,si a completat in marele oracol la majoratul meu din 17 iunie 1989 .30.GAVRILA DAN,care ne am facut prieteni inca din 1992 cind a venit la mine si mi a dat sa inregistrez pe caseta formatia U-96;a fost de foarte multe ori la mine acasa,si eu m am dus de foarte multe ori la el,am fost amindoi in oras,iar in 1994 cind ma intilneam si cu Iosif Nicoleta si cu Iosif Mariana,Dan se intilnea cu Ana,sora cea mare a celor 2 fete-Mariana si Nicoleta. 31.IOSIF NICOLETA unde ma duceam si ma intilneam cu ea doar asa ca sa treaca timpul,insa ea credea ca ma duc la ei acasa pentru ea numai ca eu ma duceam pentru sora cea mica a ei-Mariana,unde pentru Mariana m am certat de foarte multe ori cu Nicoleta. 32.TIU TONI este unul din cei mai buni prieteni de ai mei in 1990 la spitalul judetean din Slobozia incepind din 26 ianuarie 1990,prieten din Drobeta Turnu Severin,unde in spital jucam cu el sah,iar cind venise taica su am stat de vorba cu acesta, iar in 31 ianuarie 1990Mihaela Bacanu a fost chemata la spital de mine ca sa faca cunostinta cu Toni;de pe data de 2 februarie nu l am mai vazut,astfel ca in anul 1992 ma suna la telefon unde vorbeste cu mama mea ca eu eram la servici in acea zi,ca in anul 2000 sa gasesc pe un caiet adresa si numele lui unde aflu numarul lui de telefon,si in prezent discutam la telefon. 33.MARIN NICUSOR a fost primul meu prieten bun din armata incepind de la u.m.02197 din Fundulea;in armata ne am ajutat foarte mult,apoi dupa ce pe mine m a mutat la late unitati,cu Nicusor nu m am mai vazut toata armata,,ca apoi dupa armata sa ne intilnim amindoi in Slobozia,unde vindea in bazar casete audio;el fiind fan al formatiei Technotronic,imi daduse si mie sa inregistrez acasa aceasta formatie. 34.BARTOS IMRE,a fost si el un prieten bun din armata,insa nu ca Stoicescu Mihai,Marin Nicusor si Serban Florin;acesta a avut cu mine un comportament"intr o parte"unde nu de putine ori voia sa ma ia la bataie,dar pina la urma m am avut binisor cu el si la unitatile din Bucsani si Boranesti pina la liberare.Este din Sfintu Gheorghe,mai precis din Harghita sau Covasna.Am facut de santinela in locul lui cind l a durut maseaua,ca apoi in acea zi cind am facut in locul lui de garda sa ma joc cu arma si sa trag in post. 35.SERBAN FLORIN este cel mai bun prieten al meu din armata unde il intrece pe Marin nicusor.Ne am cunoscut la unitatea din Bucsani;el este din Dor Marunt judetul Calarasi,si inca din prima zi de armata ne am avut foarte bine de cind umblam amindoi dupa corcoduse si prune dar si dupa surcele in padurea unitatii de la Bucsani.Dupa ce s a terminat drumul de la Bucsani ne am despartit,unde ne am intilnit din nou in ianuarie 1992 la unitatea din Boranesti,unde am stat pina la liberare. 36.STOICESCU MIHAI,alaturi de Serban Florin si Marin Nicusor au fost cei mai buni prieteni din armata.Mihai este din Bucuresti,iar pe atunci era in armata ciclul 2,unde cu el am incercat sa fug de multe ori acasa din unitate;ne am cunoscut la unitatea din Bucsani,unde i am cunoscut si pe Serban Florin si Bartos Imre.In vremurile de atunci,Mihai mi a lasat o carte de vizita,demult pierduta.

Niciun comentariu: