duminică, 18 octombrie 2009

noutati la"caut colegi si prieteni"


In perioada 5-9 octombrie 2009 am ajuns la slobozia,unde am locuit pina in luna octombrie 2006,si m am intilnit cu colegii si prietenii pe care i am avut in anii de scoala generala,liceu,prietenii pe care i am avut la blocul 43 si in imprejurimi,cit si alte noi si noi informatii foarte utile.
In capitolul "caut colegi si prieteni"sint prezentati persoanele de baza care ma intereseaza in mod deosebit,astfel incit la informatiile pe care le am rezulta urmatoarele:
-simo mariana din urziceni,care a fost colega de clasa cu mine la liceul de constructii din slobozia sau liceul industrial nr.2,si in prezent acest liceu poarta denumirea de "Grupul scolar AL.Ioan Cuza",asadar,Simo Mariana din Urziceni,colega de clasa in clasele XI-XII in perioada septembrie 1988-iunie 1990 la profilul instalatii sanitare la dirigintele Dan Dragomir,clasele XI-XII E,promotia 1990,o cheama SIMA MARIANA cu s de la sarpe,nu Simo Mariana asa cum o stiam eu atunci,si adresa ei de atunci din anii de liceu din 1990 era SIMA MARIANA,STRADA INTRAREA DEPOZITELOR NR.2 URZICENI,nascuta la data de 13 mai 1972 in Urziceni,iar parintii acesteia Sima Angela si Sima Ion.Aceste informatii le am cules de la domnul diriginte Dan Dragomir,unde in ziua de 8 octombrei 2009 secretara liceului a cautat in arhiva liceului impreuna cu domnul diriginte si mi a oferit aceste informatii,iar persoanele care ma pot ajuta sa imi gasesc colega,va rog sa ma contactati personal la adresa mea de mail cristi_ro_2007@yahoo.com.
-din colegii de clasa de la scoala generala nr.6 din slobozia,in perioada 1978-1979,1979-1980 si 1980-1981 la invatatoarea Seicaru Mioara,clasele I E,II E si III E,Iosif Marian a oferit informatii utile despre ceilalti colegi,astfel incit,in afara de Iordache Georgeta,care lucreaza la patiseria Ana din Slobozia, nu a fost interesata si nu o intereseaza ce a fost in anii de scoala,Iosif Marian a mai dat informatii si despre Vasilescu Iulian care locuieste in acelas bloc de linga gradinita nr.1 din slobozia si eu am scris in jurnalele mele caminul nr.2 ca asa il stiam,deci Vasilescu Iulian lucreaza in Slobozia la IREB sau Renel cum ii zice acum;Mihalcea Cornelia locuieste linga liceul de constructii si lucreaza la firma Loreal din Slobozia;Florea Mihaela care o credeam cintareata de muzica populara,Iosif Marian a spus ca nu este cintareata,ca locuieste in Slobozia in zona MB urilor;Udrea Catalin a ramas si acum la o firma de montat termopane,asa cum il stiam de acum 3 ani de zile;Nastase Lucian am inteles ca s ar fi mutat in Oltenia,insa nu se stie unde,in ce judet;Doicescu Laurentiu Mihai,lucreaza linga Vila Marian,unde lucreaza Iosif Marian,si cu Doicescu am sa intru in legatura cu el zilele acestea;Cotofana Margareta care m a gasit cu ajutorul acestui blog o am pe mes de citeva saptamini,unde este stabila si casatorita in Turcia si are 2 copii din care un copil bolnav de autism;George si Tudor,care nu le stiam numele de familie nici in caietele mele de memorii si nici in jurnalele mele,numele complet al acestora este Surugiu George si Constantin Tudor;Oprea Gigi a fost cautat de mine in blocul b 24 unde a locuit si unde am intrat in legatura cu 2 femei din blocul varului sau Ion,unde i am dat numele si numarul meu de mobil,iar seara am primit telefon de la unul din verii sai,unde mi a spus ca este in Tandarei asa cum stiam de la fratele sau Marian,si unde a avut ceva probleme cu legea,unde nu intru in amanunte,deci verii sai si rudele sale nu stiu absolut nimic de oprea gigi,insa de acum incolo o sa fie mai usor sa il pot gasi cu ajutorul rudelor sale.Despre ceilalti colegi in afara de Radu Ergii Orlando,unde Iosif Marian mi a spus ca l a vazut in oras acum ceva timp,si despre Neagu Costel unde tatal sau este frizer pe strada Doborgeanu Gherea din Slobozia,Trifu Cristian care este sofer pe maxi taxi in slobozia si face curse in oras,amara si slobozia noua,Vlad Nedelcu unde locuieste tot acolo unde a locuit de cind il stiu,si Ghita Nicolae unde este paznic la o firma din Amara,si de Damu Viorel care m a gasit asta vara cu ajutoeul acestui blog,de restul,adica de :Caldararu Moni Cami care am auzit ca este mutata in Bucuresti,o cauta si Cotofana Margareta care nu mai stie de ea din clasa a VIII a,apoi Munteanu Vasilica unde este in Suceava,Munteanu Dania,Tanasescu Felix,Zagan Nicoleta,Boanta Georgeta,Bucurica Bogdan,Bucurica Florin,Oproiu Iulian si Genuchi Vaile,de toti acestia nu se stie nimic de ei.Rog persoanele care ma pot ajuta sa imi gasesc acesti colegi,sa ma contactati la adresa mea de mail cristi_ro_2007@yahoo.com.
-din colegii de armata anume Stoicescu Mihai,Serban Florin si Bartos Imre nu se srie la fel nimic,cit despre Marin Nicusor care a fost in armata cu mine in aceeasi zi de 23 mai 1991 nu stie absolut nimeni de el de ani buni de zile,pina nici fratele lui din Amara nu stie de el,asa cum m a informat la bariera din piata mare un prieten de al sau care nu mai stie nimeni nimic de el de ani de zile.
-din prietenii pe care i am avut la blocul 43 din slobozia si imprejurimi,am dat de Tascu Stelian,Bacanu Mihaela si Mihai Claudiu Gabriel care reprezinta o mare putere si o mare valoare in viata mea unde acestia sint scrisi in jurnalele mele si am facut poze cu acestia,mai stiu despre Sandu Zamfir care a ramas tot in politie la circulatie;de asemenea,impreuna cu Tascu Stelian am ajuns in 8 octombrie 2009 la cimitir la mormantul lui Tascu George unde am facut poze si acolo la mormantul lui;pe Dan Craia si pe Dinu Adriana de la mine de pe scara nu m am gasit cu ei.Cu ajutorul lui Tascu Stelian l am gasit pe Mihai Claudiu unde lucreaza la politia comunitara din Slobozia si m am intilnit si cu acesta unde i am facut poze si ca de fiecare data a ramas la aceeasi pasiune a lui... minciuna...Despre Gheorghe Ludovic stiu ca lucreaza si este patron cred la Oyl Company in Slobozia si Gheorghe Dobrin la o firma mare la iesire din Slobozia.De Dragnescu Dan inca nu se stie nimic de el.Tascu Stelian lucreaza la firma de taxi Alpha in Slobozia,unde am ajuns la el acasa unde am facut o poza cu fratele sau Tascu George de pe un tablou;am ajuns in casa si la Bacanu Mihaela unde a ramas aceeasi asa cum o stiam demult dar nu aveam poza cu ea...Despre Culda Adrian si Culda Camelia nu am aflat nimic inca desi Ionel Stoica care este si acesta prieten cu mine de ani de zile la blocul 30 mi a spus ca a vazut o pe Camelia cu o zi in urma sa ma intilnesc cu Stoica unde am ajuns si la el acasa unde mi a dat informatii despre Burdulea Catalin si Burdulea Florea care sint tot in oras in Slobozia,cit si despre Marius Porumb care a ramas tot in cadrul armatei;un prieten ceva mai nou,Cojocaru Marian,care din anul 2000 plecam cu acesta la slobozia pe dealuri prin paduri si prin parcuri sa prindem sticleti,scatii si florinti,m am gasit cu el,unde sta tot la blocul 35 si nu se mai ocupa demilt ca si mine de prins pasari.
Cam asa arata pe scurt cele mai noi noutati aflate in perioada cit am stat la slobozia,in zilele de 5,6,7,8 si 9 octombrie 2009.
In imaginea alaturata este prezentat colegul meu de la scoala generala nr.6 in perioada 1978-1981 Iosif Marian.
Pentru idiotii care imi trimit mailuri jignitoare la adresa mea sau la adresa colegilor si prietenilor mei pe care ii caut de ani de zile,tin sa anunt acesti cretini ca pe Sima Mariana din Urziceni nu o caut pentru o relatie amoroasa de iubire,pe Mariana o caut pentru informatii despre ultimul an de liceu si despre cum sa intru in legatura si cu celelalte colege si colegi de clasa din ultimul an de liceu in 1989-1990,nicidecum idioteniile pe care le scriu anumiti inconstienti care habar n au cine sint eu in primul rind,si cine au fost colegii si prietenii mei in al doilea rind.Pentru acest lucru,am sa va dau in scris pe degete,persoanele pe care le caut de ani de zile:1.Oprea Gigi;2.Carligea Nicoleta;3.Zaharia Costel;4.Munteanu Dania;5.Udrea Catalin;6.Ghita Nicolae;7.Munteanu Vasilica;8.Caldararu Cami;9.Boanta Georgeta;10.Zagan Nicoleta;11.Mihalcea Cornelia;12.Nastase Lucian;13.Neagu Costel;14.Tanasescu Felix;15.Radu Ergii Orlando;16.Vasilescu Iulian;17.Petre Cristian;18.Iosif Nicolae;19.Bucurica Florin;20.Bucurica Bogdan;21.Constantin Tudor;22.Surugiu George;23.Florea Mihaela;24.Rambu Mihaela;;25.Licsandroaie George Gabriel;26.Dan Craia;27.Gheorghe Aurelian;28.Gheorghe Ludovic;29.Gheorghe Dobrin;30.Dragnescu Dan;31.Pricop Mihai;32.Stan Eugen;33.Stan Orian;34.Oproiu Iulian;35.Genuchi Vasile;36.Sandu Zamfir;37.Mihailescu Banica;38.Busila Laurentiu;39.Culda Adrian;40.Balta Costel;41.Nicolescu Toni;42.Burdulea Catalin;43.Porumb Marius;44.Apostol Valentin;45.Gavrila Dan;46.Marin Nicusor;47.Ion Florian;48.Ion Daniela;49.Morosanu Vasilica;50.Mitran Anisoara;51.Sima Mariana;52.Drajneanu Costel;53.Lancea Angelica;54.Danciu Iuliana;55.Dumitru Daniela;56.Dusa Cristina;57.Tinta Mitel;58.Ion Dumitru;59.Ceganeanu Fanel;60.Costache Tache;61.Neda Petrica;62.Chitu Mircea;63.Meirosu Lenuta;64.Radu Florentina;65.Sandu Marius;66.Iordache Alexandru;67.Iancu Catalin;68.Belcin Nicolae;69.Oprea Victor;70.Mocanu Iulian;71.Comsa Ion Dan;72.Voicila Cristina;73.Meszaros Violeta;74.Constantin Norocel;75.Sofronescu Alina;76.Mihai Maria Carmen;77.Gheorghe Magdalena;78.Stroe Liliana;79.Ene Nicoleta;80.Mocanu Ioana Irina;81.Achim Ana Maria;82.Barbulescu Florin;83.Cerbureanu Florin;84.Tudora Florin;85.Raducanu Dan;86.Victor Popa Eugen;87.Doicescu Laurentiu;88.Suh Cristina;89.Suh Gabriel;90.Tecariu Nicu;91.Culda Camelia;92.Caraiman Valentina;93.Hogescu Elena;94.Rosu Ioana Mioara;95.Bodilcu Ramona;96.Macau Daniel;97.Axentuta Georgeta;98.Bratu Elena;99.Stoicescu Mihai;100.Serban Florin;101.Bartos Imre;102.Sarzea Sorin;103.Sutiu Dan;104.Artur Cristian;105.Stefanescu Laura;106.Paun Viorica;107.Mihai Cristian;108.Bucur Bogdan;109.Bucurie Mihaela;110.Chirila Madalina;111.Ion Marcela;112.Bratu Ligia;113.Petric Gabriela;114.Burdulea Florea;115.Tinta Veronica;116.Suciu Elena;117.Presura Laurentiu;118.Toma Dragos.
Aceste persoane scrise mai sus,plus altele care ar mai fi se afla in jurnalele mele si le caut in mod personal,nu le caut pentru relatii referitor la femei,le caut pentru ca au fost o parte insemnata din viata mea in anii de demult,o parte insemnata din viata mea si femei si barbati,adica colegi de la scoala generala nr.6,de la gradinita,din zona blocului B5,din zona blocului 43,de la liceul de constructii din Slobozia,de la BJATM Slobozia,colegi de la scoala generala nr.2 din Slobozia,o parte din prietenele mele din era 1986-1991,deci colegi si prieteni care au facut parte din jurnalele mele si din viata mea.

Niciun comentariu: