marți, 20 octombrie 2009

jurnalele mele














prietenii mei din copilarie,colegii de scoala generala si de liceu,prietenii pe care i am avut in armata dar si prietenii actuali reprezinta unul din aspectele acestui site.de asemenea,imi voi actualiza pe parcurs toata viata mea scrisa in cele 8 jurnale ale mele jurnale incepute in anul 1990 si terminate in 2006 unde cuprind perioada copilariei mele pina in prezentul anului 2006,cit si viata mea dupa anul 2006 pina in prezent.de asemenea,acest articol mai cuprinde si videoclipuri,diverse poze,muzica,glume,si multe altele.
Jurnalul I a fost pierdut in proportie de 90% astfel incit au ramas in original doar capitolele"Adevaratul adevar","Secrete pe spatiul verde","In prag de armata"si ce au completat in oracolele mele cele 6 prietene ale mele.Jurnalul I mai are in original cutremurul de pamint din 30 mai 1990,apoi reconstituiri sau copii la prietenia dintre mine si Hogescu Elena,internarile din spital din ianuarie 1990 si ianuarie 1991,saptamina 12-19 august 1987 copiata dupa caietul de memorii din 1988.Primul jurnal a fost conceput la data de 6 februarie 1990 si incheiat in 7 iulie 1992,cu mentiunea ca in data de 13 ianuarie 2001 acest jurnal a fost reconstituit cu paginile lipsa.Am aruncat la gunoi paginile originale din jurnal cu prietenia dintre mine si Caraiman Valentina,care,din cele 140 de pagini ale acelui jurnal,38 de pagini au fost scrise in original despre acea prietenie.Asadar: Jurnal I a fost scris in perioada 6 februarie 1990-7 iulie 1992 cu reconstituirea paginilor lipsa in anul 2001; Jurnal II intre 4 august 1992-8 februarie 1994; Jurnal III intre 9 februarie 1994-7 iunie 1995; Jurnal IV intre 26 ianuarie 1996-21 decembrie 2000; Jurnal V intre 27 decembrie 2000-11 februarie 2001; Jurnal VI intre 12 februarie 2001-15 octombrie 2001; Jurnal VII intre 22 octombrie 2001-24 noiembrie 2002; Jurnal VIII intre 29 noiembrie 2002-aprilie 2005(neterminat).
Pentru cei care nu cred ca ceea ce am scris in jurnalele mele s a intimplat cu adevarat,rog sa contacteze persoanele care le am avut ca martori in desfasurarea acelor evenimente,anume:Bacanu Mihaela,care in prezent locuieste in Fundata-judetul Ialomita,unde a stat pina in 1995 in Slobozia cu mine in bloc pe scara,la parterul blocului,unde in prezent locuieste sora acesteia pe nume Bacanu Stela(bloc 43,scara E-parter);Dinu Adriana,care locuieste in acelas bloc 43,scara E,etaj 2,apartament 9 care am fost vecini linga usa eu stind la apartamentul 10;Craia Daniel,care locuieste la etajul 4 al aceluias bloc 43,scara E,la etajul 4,unde mama acestuia v a da informatii despre acesta unde v a fi gasit;familia Chelbea,care locuieste tot in blocul 43,scara E la etajul 4 al blocului,unde parintii acestora va vor da informatii unde v a putea fi gasit atit Chelbea Iulian cit si fratele acestuia Chelbea Sorin;Tascu Stelian,care locuieste la blocul 43 la scara C a blocului la etajul 1,unde acesta este taximetrist in Slobozia si detine cele mai ample informatii despre prietenia mea cu Luminita,Camelia,Vali,informatii despre evenimentele din 9 august 1990 de pe malul riului Ialomita,despre cercetarile mele ornitologice din 1990 si 1991 si despre "Operatiunea Delta Dunarii",despre fratele sau Tascu George care este decedat din ianuarie 1996,despre armata,despre scoala mea,despre celelalte prietene ale mele pe care le am avut intre 1986-1991,va da informatii despre Mihai Claudiu si despre majoritatea tuturor evenimentelor mele,fiind martor in proportie de 95 % la toate evenimentele scrise de mine in toate jurnalele mele.De asemenea,detine informatii despre echipa de fotbal a blocului nostru 43,si stie cel mai bine despre Dan Craia,Chelbea Iulian,Bacanu Mihaela,Licsandroaie George Gabriel,Dragnescu Dan,Gheorghe Ludovic-Gheorghe Dobrin,Pricop Mihai,Stan Orian,Stan Eugen,si despre multe alte evenimente scrise de mine in toate jurnalele mele,despre Mihai Claudiu,despre capitolele mele"Adevaratul adevar"si "Secrete pe spatiul verde",despre ceilalti prieteni ai mei,internari in spiatl,examene si multe altele,fiind singurul martor ocular la aceste evenimente reale.
Dragnescu Dan se afla in Slobozia si are probleme de sanatate unde a trait cu S. Laura,si mi a completat in primul meu oracol,iar Dan Dragnescu a stat la scara D la parterul blocului.
Gheorghe Ludovic care a stat la etajul 1 al blocului 43 la scara D s a mutat in Amara,iar alte informatii nu mai precizez din motive de securitate atit despre el care este mare patron in Slobozia,cit si despre fratele sau Gheorghe Dobrin si sora acestora Gheorghe Paula,unde mi au aprobat doar sa le trec numele iar alte informatii sa le dea Tascu Stelian.
Culda Camelia,care in prezent locuieste impreuna cu parintii ei in comuna Misleanu-judetul Ialomita,care stie absolut totul despre prietenia noastra si scrisorile noastre,absolut totul despre Luminita care am fost prietena cu ea si stie absolut totul despre prietenia mea cu ea,iar restul informatiilor despre Camelia sint confidentiale.
Despre Oprea Gigi,Udrea Catalin,Ghita Nicolae,Vlad Nedelcu care au fost colegi de clasa cu mine la scoala generala nr.6 si primul care a fost cu mine si la caminul nr.2 din Slobozia,nu am voie sa le dezvalui public unde se afla in prezent,doar cu mentiunea ca Oprea Gigi se afla in Tandarei-judetul Ialomita,iar restul in Slobozia.
Invatatoarea Seicaru Mioara care a fost invatatoarea mea la scoala generala nr.6,locuieste in prezent la blocul B1 din Slobozia la etajul 1 si acuma lucreaza la inspectoratul scolar Ialomita.
DESPRE ALTE INFORMATII UTILE,VA ROG SA MA CONTACTATI PERSONAL LA ADRESA MEA DE e-mail cristi_ro_2007@yahoo.com

Niciun comentariu: